sobota, 31 sierpnia 2013

#3 LBA

Do LBA zostałam nominowana przez YourSmile.

Regulamin:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera
w ramach uznania za "Dobrze Wykonaną Robotę". Jest przyznawana dla blogów

 o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.
 (...) należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby,która Cię
 nominowała. Następnie ty nominujesz 11 blogów (informujesz ich o tym) 
i zadajesz im 11 pytań. (...)
Zasady:
- Nie możesz nominować osób, które Cię nominowały.
- Trzeba powiadomić nominowane osoby o tym wydarzeniu,
podając link do swojego bloga.
 
 
1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Czy ja wiem... mój pierwszy blog, który prowadzę do dzisiaj to: http://blogfajnejolki.blogspot.com/
Pisałam już inne opowiadania, ale albo nie wychodziły, albo nie miałem chęci lub weny do pisania bloga, a nie dawno wpadł mi pomysł na to opowiadanie. Na początku po prostu chciałam je pisać w Wordzie dla siebie. Ewentualnie jak naprawdę opowiadanie by mi wychodziło miałam je dać na bloggera, ale zrobiłam to wcześniej niż myślałam i narazie się podoba jak widzę. ;] PS. Sorki za tak długie rozpisanie się ;* 
2. Od kiedy prowadzisz bloga?
3. Cieszysz się, że idziesz do szkoły? 
Nie
4. Jak mają na imię Twoi najlepsi przyjaciele?
Marta, Wiktoria
5. Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?
Rodzina, Przyjaciele
6. Twoje największe marzenie?
Mam parę... Zwiedzić różne kraje o takie tam
7. Ulubiony sport?
Piłka nożna, siatkówka, piłka ręczna
8. Najzabawniejsza Twoja przygoda z tych wakacji?
Jest ich wiele
9. Cytat, który najbardziej lubisz?
Oj jest ich wiele ;P
10. Ulubiona książka i film? 
Lubię książki Frederico Moocia, a film.... dużo ich. ;* 
11. Jaką rolę w Twoim życiu odgrywa miłość? :)
Miłość do rodziny, czy do chłopaka, bo tej drugiej jako tako nie przeżyłam ;)
 
Chciała bym nominować, ale nie mam czasu. Muszę napisać nowy rozdział ^^
Idę pisać ;* 
Filozoficzna ;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz