niedziela, 25 sierpnia 2013

LBA, znowu ;*

 No więc po raz drugi zostałam nominowana do LBA. Bardzo dziękuje Smerfetka ♥

Nominacja do L.B.A. jest przyznawana przez blogerów, początkującym blogom w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Otrzymują ją blogi o mniejszej ilości obserwujących, przez co daje możliwość rozpowszechnienia się.
Po otrzymaniu nominacji należy odpowiedzieć na 11 pytań, które ułożył jej autor. Następnie układasz 11 pytań, które zadajesz 11 nominowanym przez Ciebie osobom.

Pytania, które dostałam:

1.Co skłoniło cię do pisania bloga?
Czy ja wiem... mój pierwszy blog, który prowadzę do dzisiaj to: http://blogfajnejolki.blogspot.com/ 
Pisałam już inne opowiadania, ale albo nie wychodziły, albo nie miałem chęci lub weny do pisania bloga, a nie dawno wpadł mi pomysł na to opowiadanie. Na początku po prostu chciałam je pisać w Wordzie dla siebie. Ewentualnie jak naprawdę opowiadanie by mi wychodziło miałam je dać na bloggera, ale zrobiłam to wcześniej niż myślałam i narazie się podoba jak widzę. ;] PS. Sorki za tak długie rozpisanie się ;*
2.Jaki jest twój styl ubierania? Opisz KLIK
Zależy, ale najczęściej na luzie.
3.Umiesz grać na jakimś instrumencie, jak tak to na jakim?
Kiedyś w pierwszej klasie podstawówki, oj dosyć dawno to było. Uczyłam, grać się na skrzypcach, ale jako mała dziewczynka byłam zmienna i grałam tylko rok, gdybym mogła to bym do tego wróciła.
4.Dlaczego baletnice tańczą na palcach?
Nie wiem... chyba muszę iść się spytać koleżanki. 
5.Skomentujesz, zaobserwujesz nasz blog? 
Zobaczmy ;)
6.Za co kochasz swoją rodzinę?
Za to, że jest. Że wspiera mnie w trudnych chwilach i cieszy się gdy jestem szczęśliwa. Że mnie wspiera... mogła bym długo tak pisać ;))
7.Jaki jest twój dzisiejszy nastrój?
Bardzo dobry. ^^
8.Masz minutę na opisanie siebie, co mówisz?
Nie wiem, na pewno, że jestem zakręcona.
9.Jakie są twoje plany, dotyczące przyszłości?
Ja myślę tylko o teraźniejszości xD
10.Jaka jest twoja największa wada?
Często mam kompleksy i czasem za mało się uśmiecham.
11.Jaka jest twoja największa zaleta?
Hem... pisanie? Nie wiem.... nie umie znajdować u siebie zalet...chociaż... WIEM.... poczucie humoru.

Pytania dla Was:

1. Co uważasz na temat mojego bloga? 
2. Ulubiony wykonawca/zespół?
3. Co jest twoją inspiracją w prowadzeniu bloga?
4. Jak promujesz swojego bloga?
5. Twoja ulubiona piosenka?
6. Czym dla ciebie jest miłość?
7. Co jest dla Cb najważniejszą wartością w życiu?
8. Masz rodzeństwo?
9. Czego nie znosisz u ludzi?
10. Jakie masz hobby/ pasje?
11. Napisz coś o sobie. ;] (sorki za to, że nie w formie pytania) ;*

Nominuje:

 http://kolorowozakreceni.blogspot.com/
http://evendery.blogspot.com/
http://po-prostu-kim-kolwiek.blogspot.com/


No nominuje tylko te, ponieważ to są nowe blogi, które zaczęłam nie dawno czytać, a inne już nominowałam na moim innym blogu KLIK 

No gratuluje nominacji ;] I idę pisać nowy rozdzialik, bo nie którzy już nie mogą się doczekać ;P

Filozoficzna ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz