czwartek, 22 sierpnia 2013

LBA

Liebster Blogger Award
Nominacja do L.B.A. jest przyznawana przez blogerów, początkującym blogom w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Otrzymują ją blogi o mniejszej ilości obserwujących, przez co daje możliwość rozpowszechnienia się.
Po otrzymaniu nominacji należy odpowiedzieć na 11 pytań, które ułożył jej autor. Następnie układasz 11 pytań, które zadajesz 11 nominowanym przez Ciebie osobom.
Nie wolno nominować bloga, który nominował Ciebie do L.B.A!!!



Moje pytania:
1.Co myślisz o moim blogu?
Jeszcze nigdy go nie czytałam.
2.Zaobserwujesz i skomentujesz mojego bloga?
Zobaczę...
3.jakie masz hobby?
Sztuka, muzyka, sport
4.napisz coś o cobie ;b
Jestem Filozoficzna Pani, ale często podpisuje się po prostu jako Filozoficzna. Dobra za dużo tego będzie jak chcecie coś jeszcze wiedzieć to zaglądnijcie na post roczny mojego 2 bloga. Zakładka na górze ^
5.Gdybyś wiedział/a że jedno Twoje życzenie się spełni co byś sobie życzył/a?
Nie wiem, jestem nie zdecydowanym człowiekiem <;
6.Masz swoją ulubioną piosenkę/zespół/wokalistę/kę?
One Direction i piosenka, która leci w tle <3
7.jaki jest twój ulubiony kolor?
niebieski
8.Z kim spędzasz najwięcej czasu?
Z przyjaciółmi
9.Gdzie spędzasz najwięcej czasu?
Zależy
10.Byleś/byłaś na koloniach/wakacjach
Tak
11.Wolisz film czy książkę? dlaczego?
I to i to. Książki ponieważ, bardzo lubię czytać, a film lubiłam od małego i szczerze sama nie wiem dlaczego ;]
 
Hey, no zostałam nominowana.
Bardzo chciała bym nominować blogi, ale teraz nie mam czasu, ponieważ 
jak najszybciej chcę napisać nowy rozdział.
;>
Filozoficzna ;*
  

1 komentarz:

  1. dzięki, ale już byłam nominowana ;) To nie bd robiła tego drugi raz ;b

    OdpowiedzUsuń