środa, 11 września 2013

Ważne info + małe wtajemniczenie co będzie w nowym rozdziale ;*

Nie martwcie się to nie informacja o zawieszeniu lub usunięciu. Otóż jest rok szkolny, a ja mam trochę pracy. Kartkówki, sprawdziany, zadania domowe, prace artystyczne i techniczne i takie tam. Mam już połowę rozdziału, ale nie zdążę go napisać do końca, bo muszę pouczyć się jeszcze do historii. Będzie jutro lub w piątek. Przepraszam Was, ale jak każdy mam dużo na głowie nie tylko w szkole, ale w życiu. Pomagam siostrze, przyjaciele i swoje pasje i hobby do których również zalicza się blogowanie. Obiecuje, że nie zaniedbam bloga. I liczę, że stali czytelnicy będą nadal ze mną i na tym i na głównym blogu. PAMIĘTAJCIE! NOWY ROZDZIAŁ JUTRO LUB W PIĄTEK, ALE RACZEJ W PIĄTEK ;P 




TROCHĘ O NASTĘPNYM ROZDZIALE!

  • Czy Zayn powie Libby co do niej czuje?
  • Co zrobi Emily gdy zobaczy co zrobił Harry?
  • Kogo spotka Niall?
Tego i jeszcze więcej dowiecie się w nowym rozdziale One World... Two People... ;*
Zapraszam na mojego tt 
Filozoficzna ;* 
PS. Jeśli macie ciekawe pomysł piszcie w komentarzach ;]

1 komentarz:

  1. nie przejmuj sie rozumiem że masz szkołę i inne zajęcia pisz kiedy będziesz miała na to czas :**

    OdpowiedzUsuń